Serviceniveaus

Alles over deze dienst

De serviceniveaus van het eHealth-platform worden in twee verschillende documenten vastgelegd:

  • Het « MSA » (Master Service Agreement) waarin een globaal kader wordt aangeboden;
  • Het « SLA » (Service Level Agreement) dat specifiek is voor elke dienst.

Het « MSA »

Het MSA biedt de gebruikers van de diensten van het eHealth-platform een globaal kader aan waarin hoofdzakelijk het incident-, problem- en changemanagement wordt behandeld. In dat document worden de verbintenissen van het eHealth-platform, de verschillende toepasbare procedures en de beschrijvingen van de diensten opgenomen.

Het « SLA »

In het SLA worden de verbintenissen bepaald dit specifiek zijn voor elke dienst van het eHealth-platform. Dit document omvat onder meer de doelstellingen inzake performantie en/of beschikbaarheid eigen aan elke dienst, ook PKI (Key Performance Indicators) genoemd. De verschillende SLA's zijn beschikbaar op het portaal in de verschillende hoofdstukken waarin de door het eHealth-platform voorgestelde diensten worden behandeld.

KPI (Key Performance Indicators) Q1

KPI (Key Performance Indicators) are measurable variables allowing to analyze the eHealth-platform’s performance in order to achieve the objectives. This allows to measure if the objectives will be realized within the given time.

Versie 6.0 (11/07/2019) - 136.37 KB Bestand PDF (Dit document is in het Engels)

KPI (Key Performance Indicators) Q2

KPI (Key Performance Indicators) are measurable variables allowing to analyze the eHealth-platform’s performance in order to achieve the objectives. This allows to measure if the objectives will be realized within the given time.

Versie 7.0 (05/07/2019) - 136.52 KB Bestand PDF (Dit document is in het Engels)

KPI (Key Performance Indicators) Q3

KPI (Key Performance Indicators) are measurable variables allowing to analyze the eHealth-platform’s performance in order to achieve the objectives. This allows to measure if the objectives will be realized within the given time.

Versie 8.0 (24/10/2019) - 137.92 KB Bestand PDF (Dit document is in het Engels)

KPI (Key Performance Indicators) Q4

KPI (Key Performance Indicators) are measurable variables allowing to analyze the eHealth-platform’s performance in order to achieve the objectives. This allows to measure if the objectives will be realized within the given time.

Versie 9.0 (23/01/2020) - 123.56 KB Bestand PDF (Dit document is in het Engels)

KPI (Key Performance Indicators) Q1 2020

KPI (Key Performance Indicators) are measurable variables allowing to analyze the eHealth-platform’s performance in order to achieve the objectives. This allows to measure if the objectives will be realized within the given time.

Versie 10.0 (14/04/2020) - 271.37 KB Bestand PDF (Dit document is in het Engels)

KPI (Key Performance Indicators) Q2 2020

KPI (Key Performance Indicators) are measurable variables allowing to analyze the eHealth-platform’s performance in order to achieve the objectives. This allows to measure if the objectives will be realized within the given time.

Versie 1.0 (28/07/2020) - 271.4 KB (Dit document is in het Engels)

KPI (Key Performance Indicators) Q3 2020

KPI (Key Performance Indicators) are measurable variables allowing to analyze the eHealth-platform’s performance in order to achieve the objectives. This allows to measure if the objectives will be realized within the given time.

Versie 1.0 (19/10/2020) - 273.8 KB Bestand PDF (Dit document is in het Engels)

KPI (Key Performance Indicators) Q4 2020

KPI (Key Performance Indicators) are measurable variables allowing to analyze the eHealth-platform’s performance in order to achieve the objectives. This allows to measure if the objectives will be realized within the given time.

Versie 1.0 (10/01/2021) - 423.19 KB Bestand PDF (Dit document is in het Engels)

KPI (Key Performance Indicators) Q1 2021

KPI (Key Performance Indicators) are measurable variables allowing to analyze the eHealth-platform’s performance in order to achieve the objectives. This allows to measure if the objectives will be realized within the given time.

Versie 11 (15/04/2021) - 270.11 KB Bestand PDF (Dit document is in het Engels)

KPI (Key Performance Indicators) Q2 2021

KPI (Key Performance Indicators) are measurable variables allowing to analyze the eHealth-platform’s performance in order to achieve the objectives. This allows to measure if the objectives will be realized within the given time.

Versie 12 (12/07/2021) - 267.97 KB Bestand PDF (Dit document is in het Engels)

Master Service Agreement

Niveau van beschikbaarheid en performantie van de basisdiensten en toepassingen van eHealth.

Versie 1.3 (08/02/2019) - 870.74 KB Bestand PDF (Dit document is in het Engels)

Gebruik onderstaand formulier om ons te contacteren

Uw gegevens
Uw vraag

1500/1500 resterende karakters

Opnieuw beginnen