Terug: Technische documentatie

Serviceniveaus RSS

De serviceniveaus van het eHealth-platform worden in twee verschillende documenten vastgelegd:

  • Het 'MSA' (Master Service Agreement) waarin een globaal kader wordt aangeboden;
  • Het 'SLA' (Service Level Agreement) dat specifiek is voor elke dienst.

Het 'MSA'

Het MSA biedt de gebruikers van de diensten van het eHealth-platform een globaal kader aan waarin hoofdzakelijk het incident-, problem- en changemanagement wordt behandeld. In dat document worden de verbintenissen van het eHealth-platform, de verschillende toepasbare procedures en de beschrijvingen van de diensten opgenomen.

Het 'SLA'

In het SLA worden de verbintenissen bepaald die specifiek zijn voor elke dienst van het eHealth-platform. Dat document omvat onder meer de doelstellingen inzake performantie en/of beschikbaarheid eigen aan elke dienst, ook KPI's (Key Performance Indicators) genoemd. De verschillende SLA's zijn beschikbaar op het portaal in de verschillende hoofdstukken waarin de door het eHealth-platform voorgestelde diensten worden behandeld.

Key Performance Indicator/KPI

KPI (Key Performance Indicators) Q4 2024

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q4 2024 Versie 1.0 (07/01/25) - 131.29 KB Nieuw venster
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q3 2024

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q3 2024 Versie 1.0 (08/10/24) - 131.52 KB Nieuw venster
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q2 2024

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q2 2024 Versie 1.0 (09/07/24) - 131.5 KB Nieuw venster
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q1 2024

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q1 2024 Versie 1.0 (11/04/24) - 131.37 KB Nieuw venster
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q4 2023

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q4 2023 Versie 1.0 (10/01/24) - 131.56 KB Nieuw venster
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q3 2023

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q3 2023 Versie 1.0 (25/10/23) - 131.32 KB Nieuw venster
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q2 2023

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q2 2023 Versie 20 (12/07/23) - 131.35 KB Nieuw venster
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q1 2023

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q1 2023 Versie 19 (11/04/23) - 258.3 KB Nieuw venster
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q4 2022

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q4 2022 Versie 18 (04/01/23) - 275.79 KB Nieuw venster
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q3 2022

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q3 2022 Versie 17 (12/10/22) - 267.57 KB Nieuw venster
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q2 2022

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q2 2022 Versie 16 (13/07/22) - 268.13 KB Nieuw venster
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q1 2022

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q1 2022 Versie 15 (13/04/22) - 265.3 KB Nieuw venster
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q4 2021

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q4 2021 Versie 14 (11/01/22) - 266.41 KB Nieuw venster
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q3 2021

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q3 2021 Versie 13 (15/10/21) - 266.41 KB Nieuw venster
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q2 2021

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q2 2021 Versie 12 (12/07/21) - 267.97 KB Nieuw venster
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q1 2021

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q1 2021 Versie 11 (15/04/21) - 270.11 KB Nieuw venster
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q4 2020

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q4 2020 Versie 1.0 (10/01/21) - 423.19 KB Nieuw venster
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q3 2020

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q3 2020 Versie 1.0 (19/10/20) - 273.8 KB Nieuw venster
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q2 2020

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q2 2020 Versie 1.0 (28/07/20) - 271.4 KB Nieuw venster
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q1 2020

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q1 2020 Versie 10.0 (14/04/20) - 271.37 KB Nieuw venster
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q4

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q4 Versie 9.0 (23/01/20) - 123.56 KB Nieuw venster
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q3

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q3 Versie 8.0 (24/10/19) - 137.92 KB Nieuw venster
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q1

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q1 Versie 6.0 (11/07/19) - 136.37 KB Nieuw venster
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q2

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q2 Versie 7.0 (05/07/19) - 136.52 KB Nieuw venster
Dit document is in het Engels

Service Level agreement/SLA

Master Service Agreement

Niveau van beschikbaarheid en performantie van de basisdiensten en toepassingen van eHealth.

Master Service Agreement Versie 2022.1 (12/04/22) - 1.76 MB Nieuw venster
Dit document is in het Engels