Serviceniveaus RSS
Algemene informatie
Download het informatiebladDe serviceniveaus van het eHealth-platform worden in twee verschillende documenten vastgelegd:
- Het 'MSA' (Master Service Agreement) waarin een globaal kader wordt aangeboden;
- Het 'SLA' (Service Level Agreement) dat specifiek is voor elke dienst.
Het 'MSA'
Het MSA biedt de gebruikers van de diensten van het eHealth-platform een globaal kader aan waarin hoofdzakelijk het incident-, problem- en changemanagement wordt behandeld. In dat document worden de verbintenissen van het eHealth-platform, de verschillende toepasbare procedures en de beschrijvingen van de diensten opgenomen.
Het 'SLA'
In het SLA worden de verbintenissen bepaald die specifiek zijn voor elke dienst van het eHealth-platform. Dat document omvat onder meer de doelstellingen inzake performantie en/of beschikbaarheid eigen aan elke dienst, ook KPI's (Key Performance Indicators) genoemd. De verschillende SLA's zijn beschikbaar op het portaal in de verschillende hoofdstukken waarin de door het eHealth-platform voorgestelde diensten worden behandeld.
Key Performance Indicator/KPI
KPI (Key Performance Indicators) Q3 2024
KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.
Dit document is in het Engels
KPI (Key Performance Indicators) Q2 2024
KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.
Dit document is in het Engels
KPI (Key Performance Indicators) Q1 2024
KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.
Dit document is in het Engels
KPI (Key Performance Indicators) Q4 2023
KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.
Dit document is in het Engels
KPI (Key Performance Indicators) Q3 2023
KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.
Dit document is in het Engels
KPI (Key Performance Indicators) Q2 2023
KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.
Dit document is in het Engels
KPI (Key Performance Indicators) Q1 2023
KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.
Dit document is in het Engels
KPI (Key Performance Indicators) Q4 2022
KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.
Dit document is in het Engels
KPI (Key Performance Indicators) Q3 2022
KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.
Dit document is in het Engels
KPI (Key Performance Indicators) Q2 2022
KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.
Dit document is in het Engels
KPI (Key Performance Indicators) Q1 2022
KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.
Dit document is in het Engels
KPI (Key Performance Indicators) Q4 2021
KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.
Dit document is in het Engels
KPI (Key Performance Indicators) Q3 2021
KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.
Dit document is in het Engels
KPI (Key Performance Indicators) Q2 2021
KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.
Dit document is in het Engels
KPI (Key Performance Indicators) Q1 2021
KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.
Dit document is in het Engels
KPI (Key Performance Indicators) Q4 2020
KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.
Dit document is in het Engels
KPI (Key Performance Indicators) Q3 2020
KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.
Dit document is in het Engels
KPI (Key Performance Indicators) Q2 2020
KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.
Dit document is in het Engels
KPI (Key Performance Indicators) Q1 2020
KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.
Dit document is in het Engels
KPI (Key Performance Indicators) Q4
KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.
Dit document is in het Engels
KPI (Key Performance Indicators) Q3
KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.
Dit document is in het Engels
KPI (Key Performance Indicators) Q1
KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.
Dit document is in het Engels
KPI (Key Performance Indicators) Q2
KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.
Dit document is in het Engels
Service Level agreement/SLA
Master Service Agreement
Niveau van beschikbaarheid en performantie van de basisdiensten en toepassingen van eHealth.
Dit document is in het Engels