Inhoud van deze pagina
Terug: Technische documentatie

Serviceniveaus RSS

Algemene informatie

Download het informatieblad

De serviceniveaus van het eHealth-platform worden in twee verschillende documenten vastgelegd:

  • Het 'MSA' (Master Service Agreement) waarin een globaal kader wordt aangeboden;
  • Het 'SLA' (Service Level Agreement) dat specifiek is voor elke dienst.

Het 'MSA'

Het MSA biedt de gebruikers van de diensten van het eHealth-platform een globaal kader aan waarin hoofdzakelijk het incident-, problem- en changemanagement wordt behandeld. In dat document worden de verbintenissen van het eHealth-platform, de verschillende toepasbare procedures en de beschrijvingen van de diensten opgenomen.

Het 'SLA'

In het SLA worden de verbintenissen bepaald die specifiek zijn voor elke dienst van het eHealth-platform. Dat document omvat onder meer de doelstellingen inzake performantie en/of beschikbaarheid eigen aan elke dienst, ook KPI's (Key Performance Indicators) genoemd. De verschillende SLA's zijn beschikbaar op het portaal in de verschillende hoofdstukken waarin de door het eHealth-platform voorgestelde diensten worden behandeld.

Key Performance Indicator/KPI

KPI (Key Performance Indicators) Q2 2024

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q2 2024 Versie 1.0 (09/07/24) - 131.5 KB
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q3

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q3 Versie 8.0 (24/10/19) - 137.92 KB
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q2

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q2 Versie 7.0 (05/07/19) - 136.52 KB
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q4

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q4 Versie 9.0 (23/01/20) - 123.56 KB
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q1

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q1 Versie 6.0 (11/07/19) - 136.37 KB
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q1 2020

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q1 2020 Versie 10.0 (14/04/20) - 271.37 KB
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q2 2020

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q2 2020 Versie 1.0 (28/07/20) - 271.4 KB
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q4 2020

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q4 2020 Versie 1.0 (10/01/21) - 423.19 KB
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q3 2020

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q3 2020 Versie 1.0 (19/10/20) - 273.8 KB
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q1 2021

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q1 2021 Versie 11 (15/04/21) - 270.11 KB
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q2 2021

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q2 2021 Versie 12 (12/07/21) - 267.97 KB
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q3 2021

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q3 2021 Versie 13 (15/10/21) - 266.41 KB
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q4 2021

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q4 2021 Versie 14 (11/01/22) - 266.41 KB
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q1 2022

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q1 2022 Versie 15 (13/04/22) - 265.3 KB
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q2 2022

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q2 2022 Versie 16 (13/07/22) - 268.13 KB
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q3 2022

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q3 2022 Versie 17 (12/10/22) - 267.57 KB
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q4 2022

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q4 2022 Versie 18 (04/01/23) - 275.79 KB
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q1 2023

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q1 2023 Versie 19 (11/04/23) - 258.3 KB
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q2 2023

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q2 2023 Versie 20 (12/07/23) - 131.35 KB
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q1 2024

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q1 2024 Versie 1.0 (11/04/24) - 131.37 KB
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q3 2023

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q3 2023 Versie 1.0 (25/10/23) - 131.32 KB
Dit document is in het Engels

KPI (Key Performance Indicators) Q4 2023

KPI (Key Performance Indicators) zijn meetbare variabelen die het mogelijk maken om de prestaties van het eHealth-platform te analyseren om de doelstellingen te bereiken. Hiermee kan worden gemeten of de doelstellingen binnen de gestelde tijd worden gerealiseerd.

KPI (Key Performance Indicators) Q4 2023 Versie 1.0 (10/01/24) - 131.56 KB
Dit document is in het Engels

Service Level agreement/SLA

Master Service Agreement

Niveau van beschikbaarheid en performantie van de basisdiensten en toepassingen van eHealth.

Master Service Agreement Versie 2022.1 (12/04/22) - 1.76 MB
Dit document is in het Engels