Inhoud van deze pagina
Terug: Technische documentatie

UPPAD RSS

Algemene informatie

UPPAD geeft een overzicht van de administratieve gegevens die de verschillende overheden over de zorgverleners bijhouden. Zorgverleners kunnen in deze applicatie hun eigen gegevens raadplegen en, indien nodig, bepaalde gegevens aanpassen. Daarnaast kunnen ze ook een aantal administratieve processen elektronisch opstarten.
Aanmelden met gebruikersnaam en paswoord, token of eID.

Service Level agreement/SLA

UPPAD

The objective of this document is to define the Service Level Agreement for the set of services included in the UPPAD service proposed by the eHealth-platform. It defines the minimum level of service offered on the eHealth-platform, and provides eHealth’s own understanding of service level offering, its measurement methods and its objectives in the long run.

UPPAD Versie 1.1 (05/09/18) - 619.86 KB
Dit document is in het Engels

Informatief document

SOA – Error Guide

Alle diensten gebruiken uniform gedefinieerde foutcodes om systeemfouten te melden. In dit document vindt u een overzicht van mogelijke foutmeldingen en hun oplossing.

SOA – Error Guide Versie 1.0 (10/06/21) - 668.68 KB
Dit document is in het Engels

Contact

Ons formulier wordt geladen. Als deze melding zichtbaar blijft en er geen formulier verschijnt, controleer dan of Javascript in uw browser is geactiveerd, accepteer de betreffende cookies en probeer deze pagina opnieuw te laden.

API Catalog

De portal 'API Catalog' is de catalogus van de webservices die aangeboden worden door het eHealth-platform en zijn partners via de API Gateway, die onder meer instaat voor het beheer van het gebruik van de webservices.

Het betreft:

  • technische informatie: URL, versie, formeel contract (WSDL+XSD voor de SOAP-diensten of Swagger voor de REST-diensten
  • functionele informatie: link naar de beschikbare documentatie, beschrijving van de online diensten.
Toegang tot de API Catalog