Terug: Ondersteuning per applicatie

MyCareNet- Hoofdstuk IV

Krijgt u een KMEHR-foutmelding, dan neemt u het best contact op met het ziekenfonds.  

U kunt ook contact opnemen met het NIC (Nationaal Intermutualistisch College) via het e-mailadres support@intermut.be met de volgende informatie:

  • Beschrijving van het probleem;
  • INSZ-nummer van de patiënt;
  • RIZIV-nummer van de gebruiker; 
  • Geneesmiddel;
  • Paragraaf; 
  • Foutmelding met datum en tijdstip;
  • Schermafdrukken van het volledige scenario met verschillende stappen tot de foutmelding.

Deze fout kan verschillende oorzaken hebben:

  • Bij het zoeken naar het INSZ van de patiënt kan dit komen door een storing van de dienst RRConsult.
    • Verwijder de cache en cookies en probeer opnieuw.
  • Bij het zoeken naar een geneesmiddel werd de CIVICS-webservice voor geneesmiddelen gebruikt en hierbij kan een storing optreden.
    • Verwijder de cache en cookies en probeer opnieuw.
  • Bij de bevestiging van de aanvraag is het mogelijk dat die toch goed verlopen is. 
    • Via Consultatie, controleer of de aanvraag daarin zit.
    • Verwijder de cache en cookies en probeer opnieuw.

Houdt het probleem aan, stuur dan volgende informatie per e-mail naar support@ehealth.fgov.be:

  • Beschrijving van het probleem;
  • INSZ van de patiënt;
  • RIZIV van de gebruiker;
  • Geneesmiddel;
  • Paragraaf;
  • Foutmelding met datum en tijdstip;
  • Schermafdrukken (volledig scenario met verschillende stappen tot de foutmelding).
     

Is de verklaring voor de fout niet duidelijk genoeg, stuur dan volgende informatie per e-mail naar support@ehealth.fgov.be:

  • Beschrijving van het probleem;
  • INSZ van de patiënt;
  • RIZIV van de gebruiker;
  • Geneesmiddel;
  • Paragraaf;
  • Foutmelding met datum en tijdstip;
  • Schermafdrukken (volledig scenario met verschillende stappen tot de foutmelding).