Terug: Welkom

eHealthBox

Wijzig de taal van uw eHealthBox als u dat wenst via het icoon ‘Configuratie’.


Klik op het icoon en kies dan ‘Een periode toevoegen’.
Geef de start- en einddatum van uw onbeschikbaarheid in.
Voer de gegevens van uw eventuele vervanger in. Klik daarna op de knop ‘Toevoegen’.


Klik op het kruisje rechts om een periode van onbeschikbaarheid te verwijderen.


U kunt per e-mail een melding ontvangen als:

  • u een nieuw bericht hebt in uw eHealthBox;
  • een bericht op het punt staat te vervallen;
  • uw eHealthBox bijna vol is.

Hoe activeert of deactiveert u e-mailmeldingen?

  • Klik op het icoon ‘Configuratie’,
  • Klik op het tabblad ‘E-mailmeldingen’,
  • Klik op de knop 'Activeer/Deactiveer',
  • Voer uw e-mailadres in,
  • Bevestig uw e-mailadres,
  • Klik op de knop ‘Opslaan’.
     

  • Het INSZ-nummer (nummer van 11 cijfers op de achterzijde van de identiteitskaart)
  • Het NIHII (RIZIV-nummer: 8 cijfers of 11 cijfers)
  • Het KBO-nummer (ondernemingsnummer: 10 cijfers)
  • Het EHP-nummer (nummer van de instelling: 10 cijfers)

Als uw eHealthBox vol is, dan komen nieuwe berichten in een wachtrij te staan. Maak plaats, bijvoorbeeld door oude berichten te verwijderen.


Raadpleeg het document eHealthBox - Supported Qualities (in het Engels) om na te gaan welke individuele zorgverleners (artsen, apothekers…) of organisaties toegang hebben tot eHealthBox.


Om versleutelde berichten te versturen, moet u eerst de veiligheidsparameters configureren:

  • Klik op het tabblad 'Veiligheidscertificaten configureren';
  • De pagina 'Certificaat toevoegen‘ opent;
  • Voeg de keystore toe via de knop 'Browse';
  • Geef het wachtwoord van de keystore in;
  • Klik op de knop 'Toevoegen'.