2331 resultaten

XSD Export

XML-BESTAND : DICS - DRUG INFORMATION CONSULTATION SYSTEM

Versie 3.4 (14/06/2019) - 57.24 KB

Dit document is in het Engels

Technische beschrijving van de Export (download van de volledige database)


Beschrijving elementen DICS v5

XML-BESTAND : DICS - DRUG INFORMATION CONSULTATION SYSTEM

Versie 5 (07/06/2019) - 4.35 MB

Dit document is in het Engels

Sinds Dics v5 worden de afzonderlijke elementen niet meer beschreven in het cookbook. Deze worden nu als apart bestand ter beschikking gesteld.


Release Notes Major Release R2019.1

RELEASE NOTE : RELEASES MANAGEMENT

Versie 1.0 (25/04/2019) - 625.89 KB

Dit document is in het Engels

Major Release van 05/05/2019


BCP - General Practitioner

INFORMATIEF DOCUMENT : EHEALTH BUSINESS CONTINUITY PLAN

Versie 1.0 (06/11/2018) - 1.74 MB

Dit document is in het Engels

This PowerPoint presentation explains the Business Continuity Plan for General Practitioners as presented at the eHealth platform on the 6th November 2018. For more information please contact ehealth_service_management@ehealth.fgov.be


Release Notes Major Release R2018.2

RELEASE NOTE : RELEASES MANAGEMENT

Versie 1.0 (26/09/2018) - 648.87 KB

Dit document is in het Engels

Major Release van 18/11/2018


eHealth Portal - SLA

SERVICE LEVEL AGREEMENT/SLA : PORTAL

Versie 3.0 (24/09/2018) - 697.4 KB

Dit document is in het Engels

Het doel van dit document is het bepalen van het “Service Level Agreement” voor het geheel van de diensten die zijn opgenomen in de basisdienst “eHealth Portal” zoals deze voorgesteld wordt door het eHealth-platform.


UPPAD

SERVICE LEVEL AGREEMENT/SLA : UPPAD

Versie 1.1 (05/09/2018) - 619.86 KB

Dit document is in het Engels

The objective of this document is to define the Service Level Agreement for the set of services included in the UPPAD service proposed by the eHealth-platform. It defines the minimum level of service offered on the eHealth-platform, and provides eHealth’s own understanding of service level offering, its measurement methods and its objectives in the long run.


Coördinatie van elektronische deelprocessen (SOA) – SLA

SERVICE LEVEL AGREEMENT/SLA : COÖRDINATIE VAN ELEKTRONISCHE DEELPROCESSEN

Versie 2.1 (14/08/2018) - 573.03 KB

Dit document is in het Engels

Overeenkomst betreffende het dienstverleningsniveau voor de beschikbaarheid en de performantie van de diensten georiënteerde architectuur (SOA).


eHealthBox SLA

SERVICE LEVEL AGREEMENT/SLA : EHEALTHBOX

Versie 2.1 (24/07/2018) - 656.56 KB

Dit document is in het Engels

Het doel van dit document is het bepalen van het “Service Level Agreement” voor de het geheel van de diensten die zijn opgenomen in de eHealtBox WS toepassing zoals deze voorgesteld wordt door het eHealth-platform.


AddressBook - SLA

SERVICE LEVEL AGREEMENT/SLA : EHEALTHBOX

Versie 2.1.3 (24/07/2018) - 681 KB

Dit document is in het Engels

Het doel van dit document is het bepalen van het “Service Level Agreement” voor de het geheel van de diensten die zijn opgenomen in de “AddressBook” toepassing zoals deze voorgesteld wordt door het eHealth-platform.