201 resultaten

Coding – SLA

SERVICE LEVEL AGREEMENT/SLA : PSEUDONIMISERING & ANONIMISERING

Versie 5 (20/11/2025) - 501.76 KB

Dit document is in het Engels

De bedoeling van dit document is om de Service Level Agreement te definiëren voor het geheel van eHealth hosting die door het eHealth-platform wordt aangeboden voor de webservice Seals.


Timestamping - SLA

SERVICE LEVEL AGREEMENT/SLA : TIMESTAMPING

Versie 4.0 (17/11/2025) - 531.4 KB

Dit document is in het Engels

Overeenkomst betreffende het dienstverleningsniveau voor de beschikbaarheid en de performantie van de elektronische datering en de consultatiedienst


3 Nieuwe certificaten Timestamp

KEYSTORE : TIMESTAMPING

Versie 3.0 (12/11/2025) - 37.43 KB

Dit document is in het Engels

3 nieuwe certificaten Timestamp geactiveerd in productie vanaf 24/02/2026.


Secure Token Service - WS Trust

COOKBOOK : I.AM (IDENTITY & ACCESS MANAGEMENT)

Versie 1.2 (28/10/2025) - 1.19 MB

Dit document is in het Engels

Deze dienst biedt een op webservice gebaseerde single-sign-on oplossing (SSO) voor de zorgsector.

Dit document verschaft functionele en technische informatie die een organisatie in staat stelt om deze dienst te integreren en te gebruiken.


I.AM Identity Provider

COOKBOOK : I.AM (IDENTITY & ACCESS MANAGEMENT)

Versie 1.4 (14/10/2025) - 2.86 MB

Dit document is in het Engels

Dit document geeft een overzicht van de eHealth Identity Provider (IDP), een van de belangrijkste componenten van de eHealth I.AM Federation. Het is de Identity Service van het eHealth-platform die een eenmalige aanmelding via de Cross Enterprise Web Browser biedt.


eHealth AddressBook REST

COOKBOOK : EHEALTHBOX

Versie 1.2 (14/10/2025) - 1.13 MB

Dit document is in het Engels

De eHealth AddressBook REST Consultation is een REST-implementatie van de AddressBook SOAP Consultation en maakt het voor een gebruiker mogelijk om de contactgegevens van gezondheidszorgverleners op te zoeken en op te halen. 


Certificate Management: Renewal of public key

FORMULIER : EHEALTH-CERTIFICATEN

Versie 1.2 (09/10/2025) - 222.39 KB

Dit document is in het Engels

Om de publieke sleutel van een certificaat te kunnen hernieuwen, dient u deze via dit formulier mee te delen. We vragen u om alle noodzakelijke informatie te verzamelen, zodat het eHealth-platform tijdig de nodige aanpassingen kan doen in zijn systemen.


eHealth Portal - SLA

SERVICE LEVEL AGREEMENT/SLA : PORTAL

Versie 1.7 (17/09/2025) - 695.58 KB

Dit document is in het Engels

Het doel van dit document is het bepalen van het “Service Level Agreement” voor het geheel van de diensten die zijn opgenomen in de basisdienst “eHealth Portal” zoals deze voorgesteld wordt door het eHealth-platform.


eHealth MetaHub

SERVICE LEVEL AGREEMENT/SLA : VERWIJZINGSREPERTORIUM (METAHUB)

Versie 1.5 (17/09/2025) - 589.9 KB

Dit document is in het Engels

Het doel van dit document is het bepalen van het “Service Level Agreement” voor de het geheel van de diensten die zijn opgenomen in de “eHealth Metahub WS” toepassing zoals deze voorgesteld wordt door het eHealth-platform.


Geïntegreerd gebruikers-en toegangsbeheer - SLA

SERVICE LEVEL AGREEMENT/SLA : I.AM (IDENTITY & ACCESS MANAGEMENT)

Versie 2.2 (17/09/2025) - 919.26 KB

Dit document is in het Engels

Overeenkomst betreffende het dienstverleningsniveau voor beschikbaarheid en de performantie van de dienst voor het geïntegreerde gebruikers- en toegangsbeheer.