2353 resultaten

Recip-e


Tardis

Ten gevolge van enkele technische veranderingen die zullen plaatsvinden op woensdag 11 mei 2016, is het mogelijk dat er zich op die dag storingen voordoen tijdens het gebruik van de applicatie. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met het Contactcenter.

eBirth - Dienstonderbreking gepland op 14/4/2016 om 13.00 uur

Op 14 april 2016 tussen 13.00 en 14.00 uur is er een technische interventie gepland op de eBirth-applicatie. Tijdens deze interventie zal de eBirth-applicatie niet toegankelijk zijn.

S033-FSB Platform Production onbeschikbaar van 11/8/2016, 13u15 tot 11/8/2016, 13u45

Omwille van dringende onderhoudswerkzaamheden kan de service S033-FSB Platform Production van 11/8/2016, 13u15 tot 11/8/2016, 13u45 tijdelijk onstabiel of zelfs helemaal onbeschikbaar zijn.

Recip-e : Technische interventie in productie op 26/05/2016

Op donderdag 26 mei 2016 zullen er nieuwe certificaten geïnstalleerd worden in de productie-omgeving van Recip-e. Deze interventie kan dienstonderbrekingen veroorzaken tussen 22u30 en 24u00.

Services eGMD niet beschikbaar

Vanaf vrijdagavond 16 september (20u) tem zondag 18 september (15u)vindt er bij de Christelijke Mutualiteit (VI100) een interventie plaats waardoor de services eGMD niet beschikbaar zullen zijn. Op zaterdag 1 oktober zijn er eveneens korte onderbrekingen mogelijk vanaf 's middags tot 's avonds.

eBirth - Dienstonderbreking gepland op 20/4/2016 om 07.00 uur

Op 20 april 2016 tussen 07.00 en 09.00 uur is er een technische interventie gepland op de eBirth-applicatie.

Technische interventie bij de VI 100 - Christelijke Mutualiteiten

Alle MyCareNet-services blijven beschikbaar. Voor de volgende MyCareNet-services is het mogelijk dat er een beperkte impact is op de responstijd en ook korte storingen zijn mogelijk.

Onbeschikbaarheid van de acceptatie-omgeving

Omwille van technische redenen is de acceptatie-omgeving van het eHealth-platform niet beschikbaar op 14 en 15 september.

Wegens een technische interventie zal UREG op zaterdag 12/11 niet beschikbaar zijn van 08u tot en met 10u.

Dit betekent dat u dan geen UREG-gegevens kunt doorsturen. Vanaf 10u kunt u opnieuw uw gegevens doorsturen.